Antwoorden op veel gestelde vragen
Ons Kareltje weet best veel en heeft mogelijk al antwoorden geven op je vragen die je had.
Mocht je toch nog een vraag hebben laat het ons weten, dan kunnen we die ook weer toevoegen met het juiste antwoord
Leveren jullie door heel Nederland
Het antwoord is ja en nee, onze 2 uur service en franco leveringen gelden alleen 40km rondom onze vestigingsplaats in Oosterhout NB (nabij Breda) We leveren en plaatsen wel door heel NL maar werken dan samen met onze partner die de koffieautomaat plaatst en onderhoud. Leveringen van producten gaan via palletdienst of Pakketdienst met een minimale orderwaarde van € 150,-
Waarom pretenderen jullie de best off price
Veel bedrijven rekenen alle duurzaamheidsinvesteringen direct door in de producten en/of diensten. Wij zijn van mening dat deze investeringen niet altijd gekoppeld moeten worden aan het rendement.
Een investering kan zich ook terug verdienen als je dit terug laat komen door je prijsstelling juist lager te houden omdat je dan vaak efficiënter kan werken doordat je meer klanten kunt beleveren en betere inkoopcondities hebt. Tevens vinden wij het erg belangrijk een postief effect te creeëren op ons klimaat voor onze toekomstige generanties.
Zijn jullie koffies gecertificeerd
Ja al onze koffies zijn Fairtrade of Rainforest gecertificeerd
Waarom hebben jullie geen duurzaamheidcertificering
Wij willen graag onze prijzen laag en scherp houden, sommige certificeringen lopen in de 10 duizenden euro's per jaar.
Wij zijn open, eerlijk en transparant en vinden dat certificeringen dit niet altijd zijn, als er 1 certificaat zou zijn die alles ondervangt nemen we dit zeker in overweging.
Waarom hebben jullie 1 merk koffieautomaten
Wij kunnen in basis alle merken leveren en onderhouden, maar kiezen bewust voor de meest betrouwbare koffieautomaten met weinig storingen en een lange levensduur. Ook worden alle Etna machines zo opgebouwd dat de meeste onderdelen circulair zijn. Er zijn al automaten die tot 98% circulair zijn en dat is voor ons belangrijk als duurzame koffieleverancier.
Wat betekend een Technisch Service Contract (TSC) bij jullie
Je hebt als klant de optie om bij ons een TSC voor 5 jaar af te sluiten waarbij je 5 jaar lang GEEN onkosten meer hebt aan je koffieautomaat, wij doen 1x per jaar groot onderhoud. Hierbij vervangen we het Brita waterfilter en vervangen we alle slijtage gevoelige onderdelen. 5 jaar lang lossen we alle storingen binnen 2 uur op inclusief onderdelen, uurloon en voorrijkosten. Dus echt ALL INN. Kunnen we de automaat niet direct repareren dan plaatsen we gratis een bruikleen koffieautomaat.
Waarom hebben jullie meer artikelen dan alleen koffie
Wij proberen binnen het MKB 85% van hun facilitaire behoeftes te voorzien om onnodige transportbewegingen van andere bedrijven op industriegebieden terug te brengen.
Doen jullie proefplaatsingen
Dit doen we zeker, hiervoor zijn meerdere mogelijkheden.
Optie 1 Wij komen op de afgesproken dag langs met ons 100% elektrisch vervoer en installeren onze demo koffieautomaat op een plaats waar alle personeelsleden die dag langs kunnen komen om te proeven/testen, als het lekker weer is doen we dit gewoon buiten. Wij zorgen dan voor alle faciliteiten en is 100% gratis.
Optie 2 Wij plaatsen een koffieautomaat voor een x periode geheel gratis waarbij de klant alleen de ingrediënten betaald. Na akkoord worden pas de installatiekosten in rekening gebracht.
Halen jullie koffiedik / koffiedrab retour
Dit doen we zeker in samenwerking met onze partner de Prinsenzwam
Klik hier voor meer informatie